Regulamin

Rezerwacja dotyczy pobytu w Willi Torfowej w miejscowości Wisła, 43-430 Wisła, ul. Torfowa 3. 
Rezerwacje są dostępne za pośrednictwem

  • telefonicznym:  +48 798 776 549
  • mailowym: willatorfowa@gmail.com
  • on-line przez stronę: willatorfowa.pl (system rezerwacyjny Hotres)

Osoba dokonująca rezerwacji jest zobowiązana do podania prawidłowych danych: imię i nazwisko, nr telefonu, e-mail, rodzaj rezerwowanego pokoju, ilość osób oraz termin pobytu w celu dokonania rezerwacji.

 

 

Potwierdzenie rezerwacji

Po uzyskaniu informacji o wpływie opłaty na konto oraz po sprawdzeniu, że pokój jest wolny status rezerwacji zostaje potwierdzony, Gość zostanie poinformowany o potwierdzeniu  rezerwacji – mailowo lub telefonicznie.

Hotel po wysłaniu potwierdzenia rezerwacji zobowiązuje się do nie wynajmowania zarezerwowanego pokoju.
Jeżeli Gość nie przyjedzie do hotelu w terminie uzgodnionym to Hotel traktować będzie brak przyjazdu po upływie doby jak rezygnację z zamówienia. 

 

Anulacja rezerwacji

  1. Brak wpłaty zadatku w uzgodnionym terminie i wskazanym na potwierdzeniu wstępnej rezerwacji powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
  2. Zasady anulowania rezerwacji obowiązują według wybranego planu cenowego.

 

Regulamin Willi Torfowej

Drodzy Goście,

Serdecznie witamy w Willi Torfowej, będziemy Państwu bardzo wdzięczni za współpracę w przestrzeganiu zasad, które mają służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości. Willa Torfowa znajduje się w miejscowości Wiała (43-460) przy ul. Torfowej 3 i jest prowadzona przez firmę am evolution sp. z o.o. 43-430 Skoczów, ul. Mickiewicza 21a, NIP: 5482680733, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000666569 prowadzonego przez Sąd rejonowy w Bielsku Białej VIII wydział gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 20.000 zł.

 

§1 Przedmiot regulaminu

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Willi Torfowej i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej lub z chwilą rozpoczęcia pobytu po otrzymaniu przez Gościa dostępu do pokoju lub apartamentu.

2. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Willi Torfowej, przy ul. Torfowej 3 w Wiśle (43-460), tj. w budynku oraz na terenie posesji.

3. Regulamin dostępny jest w Recepcji, w oraz na stronie internetowej willatorfowa.pl

 

§2 Doba hotelowa

1. Pokój lub apartament wynajmowany jest na doby hotelowe.

2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 i kończy o godzinie 11:00 następnego dnia.

3. Jeżeli istnieje taka możliwość, Gość może zameldować się do pokoju lub apartamentu przed rozpoczęciem doby hotelowej bez dodatkowej opłaty. Dostępność takiej opcji należy potwierdzić telefonicznie.

4. Gość nie może udostępniać lub przekazywać wynajmowanego przez siebie pokoju lub apartamentu innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę. W pokoju lub apartamencie mogą przebywać osoby zameldowane.

 

§3 Rezerwacja i meldunek

1. W chwili zameldowania w Willi Torfowej Gość zobowiązany jest okazać pracownikowi recepcji oficjalny dokument ze zdjęciem w celu potwierdzenia tożsamości. W przypadku odmowy okazania dokumentu pracownik recepcji ma prawo odmówić wydania kodu dostępu do pokoju lub apartamentu i tym samym zawarcia umowy hotelowej.

2. Rezerwacja i udostępnianie pokoju lub apartamentu odbywa się wyłącznie dla osób pełnoletnich.

3. W karcie rejestracyjnej Gość osobiście wpisuje: dane meldunkowe z dowodu tożsamości, oraz składa na niej czytelny podpis.

4. Płatność za pobyt w Willi Torfowej uiszczana jest „z góry” najpóźniej w dniu  zameldowania.

5. W przypadku rezerwacji pokoju i niestawienia się do godz. 20:00 w dniu rezerwacji Willa Torfowa zastrzega sobie prawo do pobrania wpłaconego zadatku.

6. Zgodnie z nowym brzmieniem art. 106b ust. 5 ustawy o VAT, chęć́ uzyskania rachunku imiennego należy zgłosić́ bezpośrednio w momencie dokonywania płatności.

7. Gość wyraża zgodę na wystawienie rachunku bez podpisu.

8. Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów meldunku oraz umieszczenia danych Gościa w bazie danych Willi Torfowej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz.U. 2002 nr 101 poz. 926 z późn. zm.). Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania.

 

§4 Płatności

1. W celu złożenia rezerwacji wymagane jest dokonanie przedpłaty za pobyt w ustalonym % wartości rezerwacji za pośrednictwem systemu płatności online lub telefonicznie. 

2. Dodatkowo do każdego noclegu zostanie doliczona opłata klimatyczna w wysokości opłata miejscowa (klimatyczna) – 3,00 zł / osoba / noc, zgodnie z obowiązującą uchwałą miasta Wisła.

3. Anulowania rezerwacji na zasadach zgodnie z systemem rezerwacyjnym.

4. Klient może zapłacić za zamówione towary poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach

 

§5 Świadczone usługi

1. Willa Torfowa świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o bezzwłoczne zgłoszenie ich w recepcji.

2. Willa Torfowa zobowiązana jest zapewnić:
a. warunki do wypoczynku Gości;
c. dostęp do zarezerwowanego pokoju lub apartamentu;
d. profesjonalną i uprzejmą obsługę;

3. Willa Torfowa zobowiązana jest:
a. reagować na zgłaszane uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń obiektu oraz czystości i porządku w obiekcie przez podejmowanie działań mających na celu usunięcie usterek lub braków;

 

§6 Odpowiedzialność

1. Opuszczając pokój lub apartament, Gość powinien każdorazowo upewnić́ się, że drzwi są prawidłowo zamknięte, w tym drzwi balkonowe i okna. Wychodząc poza budynek uprasza się Gości o zamykanie drzwi wejściowych.

2. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelakiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia mienia Willi Torfowej lub innych osób powstałe z winy Gościa, lub odwiedzających Go osób.

3. Gość powinien niezwłocznie powiadomić Recepcję o szkodzie, utracie lub zniszczeniu rzeczy po jej wykryciu.

4. Gość powinien przechowywać bagaż w pokoju lub apartamencie lub wyznaczonym przez obiekt do tego miejscu.

5. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju lub apartamentu przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt na adres przez niego wskazany. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji Willa Torfowa przechowa te przedmioty przez 14 dni.

6. Miejsca postojowe znajdujące się na terenie obiektu nie są strzeżone. Willa Torfowa nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu, lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych.

7. Przez cały czas pobytu w Willi Torfowej dzieci muszą znajdować́ się pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych. Za zachowanie dzieci, w tym poczynione przez nie uszkodzenia i/lub szkody, odpowiadają opiekunowie prawni.

8. Wnętrze obiektu w częściach ogólnodostępnych jest monitorowane. Część terenu zewnętrznego jest również monitorowana.

9. Kamienie ułożone wokół budynku stanowią element dekoracji. Dla Państwa bezpieczeństwa prosimy nie wchodzić na kamienie.

 

§7 Cisza nocna

1. W godzinach od 22.00 do 7.00 dnia następnego obowiązuje w obiekcie cisza nocna.

2. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług Willi Torfowej są zobowiązani do wstrzymania się od zachowania mogącego zakłócić pobyt innych osób.

3. Korzystając z urządzeń telewizyjnych bądź radiowych prosimy o stosowanie umiarkowanego nagłośnienia dla zapewnienia komfortu Gości.

 

§8 Zwierzęta

1. Willa Torfowa nie przewiduje możliwości udostępniania pokoi do wynajmowania wraz ze zwierzętami. W szczególności zabronione jest wprowadzanie na teren obiektu zwierząt mogących stworzyć zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, w szczególności zwierząt jadowitych, powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym gadów, pajęczaków oraz niektórych psów rasy ujętych w Rozporządzeniu Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnie 2003 roku w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne.

 

§9 Reklamacje

1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień.

2. Wszelkie reklamacje w formie pisemnej przyjmuje recepcja hotelowa.

3. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie po jej otrzymaniu przez hotel, w przypadku kwestii spornych obowiązywać będzie kodeks prawa cywilnego.

 

§10 Inne postanowienia

1. Z uwagi na bezpieczeństwo przeciwpożarowe w pokojach obowiązuje zakaz używania urządzeń zasilanych energią elektryczną z sieci, niestanowiących wyposażenia tych pomieszczeń (z wyjątkiem komputerów, telefonów komórkowych i maszynek do golenia lub suszarek). Ładowarki i zasilacze urządzeń elektronicznych oraz komputerowych prosimy każdorazowo wyłączać opuszczając pokój.

2. W pokojach i wewnątrz budynku obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów. Złamanie zakazu spowoduje doliczenie kwoty 500 zł do Państwa rachunku. Palenie papierosów jest dozwolone w miejscu wyznaczonym, poza budynkiem.

3. W pokojach i wewnątrz budynku obowiązuje całkowity zakaz używania ognia, świec, itp.

4. W pokojach i pomieszczeniach wspólnych Wilii Torfowej obowiązuje całkowity zakaz organizacji imprez towarzyskich.

5. W pokojach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych, broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych ani iluminacyjnych.

6. Wywołanie fałszywego alarmu pożarowego np. nieuzasadnione użycie ręcznego ostrzegacza pożarowego (ROP) będzie skutkowało obciążeniem Gościa karą w wysokości 1.000 PLN.

7. Prosimy aby w obiekcie nie poruszać się w butach narciarskich.

 

§11 Postanowienia końcowe

1. Regulamin Willi Torfowej obowiązuje od dnia 3 kwietnia 2025 roku na czas nieokreślony.

2. W przypadku naruszenia postanowień́ niniejszego regulaminu personel Willi Torfowej może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się̨ do zarządzeń personelu Willi Torfowej, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia, oraz do opuszczenia terenu Willi Torfowej. Przerwanie pobytu gościa w takim przypadku nie stanowi podstawy do zwrotu należności wpłaconej za pobyt.

3. Willa Torfowa może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników obiektu lub innych osób przebywających w Willi Torfowej albo też w inny sposób zakłócił spokój w Willi Torfowej.

 

 

Polityki prywatności i cookies

1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z usług oferowanych przez serwis internetowy Willa Torfowa (dalej: Serwis)

2. Administratorem danych osobowych zawartych w Serwisie jest Anna Madej, 43-430 Skoczów, ul. Mickiewicza 21a.

3. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych danych osobowych Administrator działa zgodne z odpowiednimi aktami prawnymi w zakresie ochrony danych osobowych, a w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE.

4. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, iż dane osobowe są:

a) przetwarzane zgodnie z prawem;

b) zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami;

c) merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane;

d) przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.

5. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez użytkowników Serwisu oraz w przypadkach, w których przepisy obowiązującego prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych.

6. Administrator przetwarza dobrowolnie podane przez użytkowników Serwisu dane osobowe, jedynie w celu: udzielania odpowiedzi na zapytania użytkowników kierowane przy użyciu formularza kontaktowego, w następującym zakresie:

a) imię i nazwisko

b) adres e-mail

c) numer telefonu

7. Dane osobowe użytkowników serwisu https:// willatorfowa.pl nie są sprzedawane ani udostępniane osobom trzecim oraz mogą podlegać profilowaniu tj. zautomatyzowanemu przetwarzaniu w celu dokonania oceny i określenia cech osobowych lub potrzeb użytkowników.

8. Do przetwarzanych przez Administratora danych przysługuje wgląd użytkownikowi Serwisu, który je przekazał. Użytkownik ma również prawo do modyfikacji tych danych, żądania ich przekazania innemu podmiotowi oraz ograniczenia lub zaprzestania przetwarzania swoich danych osobowych w dowolnym momencie. W dowolnym momencie użytkownik może również cofnąć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie swoich danych oraz żądać usunięcia swoich danych osobowych z serwisu.

9. W celu wykonania swoich praw wskazanych w pkt. 8 powyżej użytkownik Serwisu powinien skontaktować się z Administratorem korzystając z tego samego adresu email lub numeru telefonu przekazanego do Serwisu, kontaktując się na adres willatorfowa@gmail.com

10. Administrator realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:

a) poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzu informacje,

b) poprzez gromadzenie plików “cookies”

11. Przy pierwszej wizycie na stronie internetowej użytkownik jest informowany o używaniu plików cookies. Pozostając na stronie użytkownik akceptuje stosowanie zwykłych plików cookies na stronie internetowej. Brak zmiany po stronie użytkowników ustawień przeglądarki jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na użycie plików „cookies”.

12. Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług w Serwisie W plikach „cookies” znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej, w szczególności tych wymagających autoryzacji. Użytkownik może w każdym czasie zmienić ustawienia swojej przeglądarki tak, aby pliki cookies były albo akceptowane, albo odrzucane lub tak, aby użytkownik był powiadamiany o nieumieszczaniu tych plików na swoim komputerze.

13. W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych, które działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez Serwis. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się uważnie zapoznać.

14. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany w polityce prywatności serwisu, co może zostać spowodowane przez rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój Serwisu. O wszelkich zmianach będziemy informować użytkowników w sposób widoczny i zrozumiały.

 

 

Zarządzanie danymi osobowymi

1. Dane podmiotu przetwarzającego dane osobowe.

Administratorem, czyli podmiotem przetwarzającym Twoje dane osobowe, jest Anna Madej, 43-430 Skoczów, ul. Mickiewicza 21a, reprezentującą firmę am evolution sp. z o.o. 43-430 Skoczów, ul. Mickiewicza 21a, NIP: 5482680733, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000666569 prowadzonego przez Sąd rejonowy w Bielsku Białej VIII wydział gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 20.000 zł.

2. W jaki sposób można się skontaktować ze Administratorem.

Dane kontaktowe: adres e-mail: willatorfowa@gmail.com, adres pocztowy: Anna Madej, 43-430 Skoczów, ul. Mickiewicza 21a,  tel. +48 798 776 549

3. Zakres przetwarzanych danych.

Administrator za pośrednictwem Serwisu oraz innych form komunikacji zbiera i przetwarza poniżej wyszczególnione dane osobowe Użytkowników przekazywane podczas procesów rejestracji w Serwisie: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, itp.

4. Cel i czas przetwarzania danych osobowych.

Przetwarzanie Państwa danych osobowych pozwala nam na świadczenie usług m.in. realizowania zamówień, kontakt związany z wykonaniem umowy, a także przesyłanie informacji marketingowych (w tym newslettera), całość do właściwego świadczenia usług turystycznych noclegowych i miejsc krótkotrwałego zakwaterowania. Przetwarzamy też Twoje dane osobowe w dla prowadzenie analiz statystycznych; przechowywanie danych dla celów archiwalnych; dla celów podatkowych i rachunkowych oraz spełnienia innych obowiązków publicznoprawnych, do których jesteśmy zobowiązani w oparciu o przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Ponadto, tylko o ile udzielisz na to zgody, Spółka przetwarza Twoje dane osobowe w celu zapisywania danych w plikach cookies oraz gromadzenia danych ze stron www i aplikacji mobilnych, a także w innych celach, w tym marketingowych, które zostały wskazane wprost w Twoim oświadczeniu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych.

Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy oraz na czas zgodny z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem przedawnienia roszczeń oraz zobowiązań podatkowych. Dane osobowe na przetwarzanie, których wyrazili Państwo zgodę będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Państwa zgody.

5. Czy musisz podać nam swoje dane osobowe i jakie dane przetwarzamy?

Wymagamy podania przez Ciebie danych osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Tobą. Dane, jakie nam podajesz, to: imię, nazwisko, adres zamieszkania, seria i nr dowodu osobistego, nr telefonu oraz adres e-mail. Jeśli nie podasz swoich danych osobowych, niestety nie będziemy mogli świadczyć naszych usług na Twoją rzecz. Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Ciebie podania innych danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych. W pozostałym zakresie podanie Twoich danych jest dobrowolne.

6. Jakie masz uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych.

Użytkownik w każdej chwili ma prawo wglądu i zmiany swoich danych osobowych, a także żądania od Administratora niezwłocznego ich usunięcia („prawo do zapomnienia”).
Ponadto, masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7. W jakich sytuacjach możesz się sprzeciwić wobec przetwarzania Twoich danych?

Masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy ich przetwarzanie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, w której się znalazłeś/aś.

8. Możliwość składania żądania z zakresu informacji o danych lub ich przetwarzania w formie elektronicznej.

Żądanie z zakresu przetwarzania danych osobowych mogą Państwo zgłaszać mailowo na adres administratora danych osobowych: willatorfowa@gmail.com

9. Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?

Spółka może udostępniać Twoje dane osobowe spółkom powiązanym osobowo i kapitałowo, ponadto kurierom, dostawcom usług i innym podmiotom, o ile jest to konieczne do świadczenia usług na Twoją rzecz. Spółka może przekazać Twoje dane osobowe organom władzy publicznej.

10. Czy przekazujemy Twoje dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego?

Twoje dane nie będą przekazywane przez Spółkę poza Europejski Obszar Gospodarczy, za wyjątkiem przekazywania danych do Google LLC, w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia prawne, którymi są standardowe klauzule umowne ochrony danych osobowych, zatwierdzone przez Komisję Europejską.

 

Booking engine HOTRES.pl
Rezerwacja